Selvbetjeningsstandere

Vi ser at digitale selvbetjeningsstandere vinder stadig større indpas i det offentlige rum. Mulighederne vokser i takt med den digitale udvikling.

Flere markedsanalytikere forudser da også, at antallet af ”self-service kiosks” vil vokse med tocifrede vækstrater de kommende år.

Bedre service og økonomi

Ofte er behovet for self-service, eller på dansk selvbetjening, drevet dels af et ønske om at give brugerne en bedre service oplevelse og dels et økonomisk ønske om at kunne frigøre tid og ressourcer hos en medarbejder.

F.eks. en receptionist i en lægepraksis, som sparer tid på håndtering af ankomne patienter, hvis disse selv kan registrere deres ankomst.

Bred vifte af anvendelsesmuligheder

Eksempler på anvendelsesområder for interaktive selvbetjeningsstandere:

  • Wayfinding
  • Check-in eller ankomstregistrering
  • Kø-system
  • Print af adgangskort
  • Registrering af parkering
  • Adgangskontrol
  • Møde- eller møderumsbooking
  • Selvbetjeningsstandere til virusscanning USB-sticks

Billedgalleri

Du ser større billedeksempler, af et udpluk af vores selvbetjeningsløsninger, ved at klikke på rækken af billedfiler herunder.

Ring til os på +45 21 84 63 84. Så står en af vores medarbejdere klar til at hjælpe dig med at klarlægge dit behov og finde en matchende selvbetjeningsstander.

Vi fremstiller en infostander til dit behov

Som resultat af denne digitale udvikling har vi igennem årene produceret en lang række forskellige fritstående selvbetjeningsstandere.

Selvbetjeningsstanderne bliver anvendt i f.eks. fitnesscentre, borgerservice, lægehuse, biblioteker, turistinformationer og i private virksomheder.

Vores eksisterende sortiment af interaktive informationsstandere kan løse en bred vifte af forskellige behov, og vi tilbyder også altid, at konstruere eller udvikle en helt unik kundeløsning til dig.